TEZ SEMIRISH .3 ta shart #semirish

89742
64
1355
10.11.2019
Sardor Tashkandiy

Sardor Tashkandiy

997001
9020
106
29.04.2017
RU
Описание видео:

Ushbu videorolikda ektamorflar yani ozg'in insonlar uchun tez vazin olish xaqida ma'lumotlar aytib o'tilgan. instagram: 🤍🤍instagram.com/p/CCeX2gTIZom/?igshid=2p2roc0ppxfj

Кадры из видео
TEZ SEMIRISH .3 ta shart #semirish
TEZ SEMIRISH .3 ta shart #semirish
TEZ SEMIRISH .3 ta shart #semirish
TEZ SEMIRISH .3 ta shart #semirish
Тэги из видео
Комментарии пользователей:
O' Z B E Ksila
2022-05-07 13:33:26

shu narsalarni isyemol qilsam ham semirmayapman uyqu norm 3marya ovqatlanaman

Fslon Vines
2022-01-03 16:23:19

Bir kunda nech mahal bo'lsa ham , har qorin ochishiga ovqatlansa semirish un foydasi bo'ladimi?

YANGI JILD🇺🇿
2021-08-16 14:20:38

Boyim 187 sm kg 80 bu narmalmi

Xumor Sherzodovna
2021-06-23 18:30:20

Qancha muddatda shu retseplarni Istemol qiliwm kerak. Javob yozin.

Hasanbek Narkulov
2021-05-17 10:51:57

go'sht 70 ming bizda

UzbSherkhan
2021-05-02 01:08:23

Boyim 1/78 52 kg

Fakhriddin Dusmatov
2021-04-28 07:05:21

Yoshim 22da bo'yim 184 vaznim 54 juda kòp ovqat yeyman juda ozg'nman.

Muhammadali 007
2021-04-21 17:54:22

Tugadi

Ozodbek Fayzullayev
2021-04-06 17:28:15

Odam qancha semiz bo'lsa shuncha ko'p energiya sarflar ekanda, bo'lmasa

TUNGI DAXSHATLAR
2021-03-24 08:27:09

Salom men ozimi ozginman 18 yoshdaman ogirligim bolsa 72 kg korinishimdan bolsa 50 kg odamga oxsheman ovqatlanishim bolsa yaxshi nima qilib dorilarsiz semirsam boladi shunchaki tezroq semirishni hohleman uy sharoyitida bolsa qanday yol tutganim maqul ???

SHARIF XUDOYNAZAROV
2021-03-10 15:11:27

Okam bir kg tana vazniga 24 k kaloriya emas 35 k kaloriya kerak semiraman deganlar uchun bunaqa siz aytgan 24 k kaloriya oziw uchun

Abdullajon Ravshanovich
2021-03-07 18:56:57

Assalomu alaykum sizdan maslahat soramoqchi edim yoshim 13da lekin ogirligim 30kg boyim 150sm qanday qilib tezroq semirib boy ostirsam boladi?

DribFut
2021-02-18 12:01:28

Boyim 1.78 ves 77kg menimcha sport blan hani bodybuilding blan shugulanib 5mahal ovqatlansa vazn beradilimi???

Azizbek Odilov
2020-10-15 16:55:28

👍🏻👍🏻👍🏻

Qora Atirgul
2020-09-15 10:07:31

40 kiloman, judayam ozg'inman, yoshim 18 da semirishni xohliman judayam, oshqozonim kichrayganmi? Kop ovqat yeyolmiman, bitta somsa bazida 2 dona manti bn qornim to'yib qoladi, dorisi bolsa ayting

Dilmurod Mamadaliyev
2020-09-04 16:31:20

Zor togri qisqa va tushunarli videyo chiqipti

Umid Kahorov
2020-07-27 01:50:09

Семириш кандай

Бек
2020-06-30 13:41:49

Oka misol uchun man stroyka yoki biror og'ir ish bilan shug'ullansam nima bo'ladi.Bu klakaloriyan jadvali keyin qande bo'lishi kere agar inson ko'p va og'ir ishlar bilan shug'ullansa

Pirkollar Andijon Pirkollar Andijon
2020-06-19 21:36:37

Ассолому алейкум яхшимисиз озгин одам агар куртни тушуриб сонг гармон укол олса нима болади

Что ищут прямо сейчас
鹿肉 투후 rire ICL Services copy module in ansible playbook psn ps3 android faker app scum C4 essager deb пакет bisso nobi dibos michael jordan 베팅 cleansing foam golang уроки онлайн spy ninja manager mode SCSS zong device speed fixed Ff
Похожие видео
28.06.2021
Uy sharoitida semirish usullari. Hech kim bu ma'lumotlarni bermagan!!! Tez semirish sirlari.

Uy sharoitida semirish usullari. Hech kim bu ma'lumotlarni bermagan!!! Tez semirish sirlari.

22.02.2021
#SAVOL_JAVOB: Protein ichish xalol-mi?! Ustoz Is'hoqjon domla Hafizahulloh

#SAVOL_JAVOB: Protein ichish xalol-mi?! Ustoz Is'hoqjon domla Hafizahulloh

04.04.2022
BU 4 daqiqalik mashg'ulot, Sport zalidagi bir soatlik fitnes o'rnini bosadi!

BU 4 daqiqalik mashg'ulot, Sport zalidagi bir soatlik fitnes o'rnini bosadi!

16.05.2022
Йигиталийов Сайидкамол пол финал 38 кг чирчик

Йигиталийов Сайидкамол пол финал 38 кг чирчик

04.12.2019
#162 SAMYUNWAN HAQIDA BARCHA SIRLAR OSHKOR BO'LDI

#162 SAMYUNWAN HAQIDA BARCHA SIRLAR OSHKOR BO'LDI

25.03.2020
ПИСТАНИ ХАР КУНИ ИСТЕМОЛ ҚИЛИШ БУНДАЙ ОҚИБАТЛАРГА ОЛИБ КЕЛАДИ

ПИСТАНИ ХАР КУНИ ИСТЕМОЛ ҚИЛИШ БУНДАЙ ОҚИБАТЛАРГА ОЛИБ КЕЛАДИ

18.04.2021
full-body exercises at🏠تمرين الجسم كامل في المنزل home No equipmen

full-body exercises at🏠تمرين الجسم كامل في المنزل home No equipmen

05.08.2022
ОЗИҒИН...ОДАМНИ СЕМИРТИРИШ.ТАБИБ БОБО ....

ОЗИҒИН...ОДАМНИ СЕМИРТИРИШ.ТАБИБ БОБО ....

04.10.2018
SEMIRISHNING ENG OSON YO'LI

SEMIRISHNING ENG OSON YO'LI

25.05.2020
Semirish uchun arzon maxsulotlar.

Semirish uchun arzon maxsulotlar.

24.11.2021
Uy sharoitida press mashqlari

Uy sharoitida press mashqlari

14.12.2020
Har tong xom tuxum iste’mol qilish nimalarga olib kelishini tomosha qiling!

Har tong xom tuxum iste’mol qilish nimalarga olib kelishini tomosha qiling!

14.04.2022
SEMIRISH USULLARI UY SHAROITIDA PROTAIN BOTQA TAYORLASH  | VAZN OLISH USULLI

SEMIRISH USULLARI UY SHAROITIDA PROTAIN BOTQA TAYORLASH | VAZN OLISH USULLI

29.10.2021
СЕМИРИШ УЧУН АТИГИ 2 МАХСУЛОТ..ВА АТИГИ 2 ОШ КОШИКДАН...

СЕМИРИШ УЧУН АТИГИ 2 МАХСУЛОТ..ВА АТИГИ 2 ОШ КОШИКДАН...

22.11.2021
Otjimaniya turlari ( 🏠 Uy sharoitida)

Otjimaniya turlari ( 🏠 Uy sharoitida)

01.09.2022
Vazn olish va muskulni to’g’ri o’stirish uchun iste’mol qilinadigan ovqatlar!

Vazn olish va muskulni to’g’ri o’stirish uchun iste’mol qilinadigan ovqatlar!